Thursday, April 11, 2013

moksu saya kahwin : PART 1

cite lame yer 24march13 ari tuh...hhehe...moksu aku kawin..alhamdulillah sumenye berjalan dengan lancar.so kami sume gerak balik ke kota bharu kelate..mak ayah n adik2 aku balik dulu . Aku kakngoh n ciklan balik same,then family kakna 1 kete.hoh meriah ok.

aku 1st time direct kl-kelate,aku rase lame giler baru cmpai.waima aku xdrive rase jgk la kekejangan otot tuh .bertolak malam,cmpai2 eh dah pagi  sabtu upenye..so sabtu mlm adalah akad nikah.biase nenek aku lau kenduri2 kt kg nih wat catering je senang keje.mlm tuh mkn ayam percik terbaik from kelate,cedap taw.korang ade ke kenduri2 nikah dpt mkn ayam percik?hahahh...

aha waktu akad nikah tuh 1st time ok aku jumpe tok kadi y tergagak2 melafazkannye.ade la dlm 3x,die slh bace.mst pengantin lelaki dh hilang neves waktu tuh.aku  xhabis2 dok gelak je..myb tok kadi baru kot..


Biase lau balik kelate xsah kalau x ke wakaf che yeh yer. korang nak taw kg aku n tempat tuh amek masa dlm 10minit mcm tuh je.dekat je ok.tp time2 raye,lau nak masuk boleh jd 1jam.hoh.aha mlm tuh jugak selesai kenduri aku folow akak aku kakna p sane.malam pertama kami ke wakaf che yeh adalah untuk mencuci mate dan berjlan saje..mase tuh kakna bwk mak n ayh mertua die y 1st time dtg ke negeri cik siti wan kembang nih..so eksaited nye bkn main yer..hheh..



No comments:

Post a Comment