..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

Friday, April 12, 2013

Moksu saya kawin :PART 2


Hari Ahad ade lah hari besarnye.biase kat kelate majlis nye stat pagi sampai malam yer.biase tempat kite kul4 mcm tuh dah habis kan.aha tp bersanding mase tuh dlm kul2 mcm tuh.ohh catering utk hari tu jugak adlah superbbbbb..

aku adelah pengapit pada hari itu yer.tbe2 moksu aku suh jd  pengapit..hahha..belasah jerla.dah la baju same ngan pengantin..xpatut je rase.yerla kang tenggelam pulak pengantin nye,huhuhu..majlis adelah sgt meriah,aku pelik tgk ade org dtg pakai formal..ohh lupe hari tuh kan ahad,hari bekerje,,hehehe..




waktu rombongan belah laki dtg,OMG terkejut kite bile nampak pengantin laki tuh mcm FBI taw..aku n kakak2,adik2 n pakcik sesame berbisik.mcm2 laa kan kitorang..
see..same tp xserupa..haha.bunyi mcm pelik..alhamdulillah sumenye berjalan ngan lancar...

ahaaa mlm tuh kami pegi lagi ke wakaf che yeh.1st trip aku pegi ngan kakna n the geng. balik tuh dlm kul 1 aku g lagi ngan geng ciklan coz wakt akak aku kakngoh baru bangun..hehheh.mlm tuh 2x pegi sana.korang ade?haahah..ohh tbe2 dah nak balik terbeli seliper comel yer..hahh.


No comments:

Post a Comment