..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

Monday, April 26, 2010

rehatkan minda

huhuhu..aku baru lepas 1paper.. 2paper lagi iaitu pada 5 & 7 mei...now aku ngah rehatkan minda setelah memerah otak untuk paper killer td..kill sgt ke???...kuii33...

aku ingat nk ngemas barang2 ckit td..tp agenda aku beralih kepada basuh kain..sguh penat walupun basuh ngan machine...sekali basuh kain $3 aje...

oook ari tuh sebelum aku balik peneng, aku sempat lagi p kakde(jiran aku) bertunang..sguh cantik beliau..n semue hiasan hantaran cantik la...

angah n kakna n adib

kakde,kakna n aku

kakde n adib

see...cantik kan.....

pastuh ptg tuh kakna anta aku kat s.alam.then aku balik peneng..tbe2 rase nk tunjuk tiket nih..ahhh suke ati la...

esok tuh,aku p tesco nagn cik lia..beli barang2 yang sudah kekeringan disini..byk gak aku beli...ubat gg,pencuci muke,mkanan ckit n yang best aku beli ini:jeng33

bukan ape pon.1set johson baby(mandian+lotion+bedak)...sebab 10 hinggit tuh la aku beli..kalo beli satu2 maunyer mahal...kan jimat tuh...

n tbe2 jugak aku rase nak ec slip peperiksaan aku kat cni la...kekkek

aaa pasnih aku confirm nk kemas2 ape yang patot nih..(jelez sih tgk membe2 dah simpan2 brg diorang dalm kotak..tp kene cari kotak la pulak....alahai..)




No comments:

Post a Comment