..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

Monday, April 5, 2010

cycling time...


ok la td terlepas gak hajat kawan aku nk p men beskal....tp kitorang main dah lewat..dlm 630..then kul 7 dah kene anta...

kitorang lewat ckit td men beskal, sebab siapkan asigmen daa...itu pon lg 4page xsiap..so tan siang yew itu tugas awk utk setle kannya...kekek

so td just round2 kat area school farmasi...mayb esk kalo x ujan kite p mendaki bukit lak ngan beskal..hehhe..harap2 matun ko jgn takot2 eh...

nk pinjam beskal kat usm nih, just bg matric card jer..tulis name n sekian2 la..time nyer dr 5 pm hingga 7 kot..lokasinya berdekatan ngan tasik fajar harapan...

kitorang 4 orang je main td..maza.wani, matun n aku...best jew...maza our leader...kawan2 aku nih 1st time kot men beskal kat cni..hahaha....biase aku sokmo berdua je main ngan cik lia..pas2 kitorang p beli makanan kat cafe...

n now aku nk mand, n solat lu..okey..nt kite cte lagi.bye....

No comments:

Post a Comment