..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

Saturday, April 3, 2010

ari nih aku ade la rajin...

ok la ari nih aku bgun kul 8pg(tdo smule lepas subuh)...ape mimp bgun pg2 di hari minggu ini yer?aku ngan membe2 pegi" resume writing &etiquette for interview workshop" by puan Yasmin Siddik from 9am-5pm..peh siyes aku ckp bengkel nih xbosan langsung...memang best la..aku tabik spring kat penceramah nih..mcm biase la ade mkn pg,lunch n mkn ptg..semua nih anjuran unit kerjaya bahagian hal ehwal pelajar..free ok...sape xpegi tuh memang rugi la..siyes aku ckp rugi..now macam2 mende aku dapat dari bengkel td...best...ape y aku dpt ari nih, akan aku aplikasikan sewaktu sesi interview kelak..cewah.....

No comments:

Post a Comment