..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

Thursday, April 29, 2010

my family

aku ngah stdy..tp tbe2 boring pulak.....rase macm nk layn blog jap..kunun2 macam tulis diari sebelum tdo la..sile gelak..

aku nk cite pasai fmali aku ahh..1st aku nk ckp aku sayang korang sume...mak n abah dah susah payah besarkan aku sampai aku jd mcm nih..,pengorbananmu akan ku abdikan dlm jiwaku..tanpa mu aku xkan wujud di dunia ini...tanpa mu jugak xkan ade adik beradik aku yang len..y sumenye bajet cun,ensem..ttp poyo..(xnk ahh cite nt sedey..hahahah)

aa mak aku kawin waktu tahun 1977..agak2 umo mak aku waktu tuh 20 taun n ayah aku 29 taun...dulu ayah aku polis n now dah bersara aa..mak aku suri rumah sepenuh mase...n now dorang dok berjiwang2 kat umah tuh..(maklumla anak2 dok jauh..tgal arr mrk berdua..pewitt)

now nk cte pasai adik beradik aku(tp ckit2 jew..takot nt de y perasan)

taun 1979-abang aku lahir..dulu kurus.skang dah gemuk..tgal kat ganu..keje bhg belia dan sukan.ade blog gak..dah married.ade anak 3orang..

damia, delisha & dhia naila

1980-akak aku dilahirkan...now keje kat maybank.aku selalu ckp kat bwh dah kurus(bontot kecik) atas gemuk..hahhaha..sile jgn marah..tgal kat subang...aku selalu lepak2 umh die..jg ank die.best arr..selalu mkn kt lua...ade sorang je anak..yang 2nd ble pulak????

mia zarin saffiya

1984-akak aku y 2nd....baru je pas dapat anak..skang ngah usaha kuruskan bdn..hahhaha...tgal kat putrajaya..pengutkuasa...bajet best ahh..tp spoting moting gle ah..best..

adib adha..

1987-aku la lahir.kul 3.20 am...bln 5 nih habis aa stdy kat usm...pasnih nk keje lak..bantu fmily..nk rase sgt mcm mane dapt duit hasil titik peloh sendiri(wlupun income nye ckit ke)n bg kat mak n abah...

1990-adik aku..bajet best..sealu warne kan rambut..stdy kat politeknik kedah...ari tuh xcident nasib dapat selamtkan gg tuh..kalo x, rongak la ko jeman..tuh arr bajet best sgt..

1994-adik aku yang bongsu lahir..dulu waktu kecik2 comey ahh..skang dah besar..form 4..kalo sembur perfume..mcm sembur ridsect..byk gle ahh..ade awek la tuh..

aku,jeman & jery...

that s all thanx u...






No comments:

Post a Comment