..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

Saturday, December 1, 2012

2009-2012

assalamualaikum w.b.t...
setelah sekian lame saya kembali di sini semula..td  baru je lepas bace smule 81post y telah aku tulis.wah banyak jugak yer,,jadi terimbau la kenangan2 lame.senyum sorang2,,actually last post pada december 2011.n now is december 2012..waa setahun jugak ye..hehhe..

dalam setahun nih mcm2 y terjadi dlm hidup saya.Ada banyak y nak dikongsi bERSAMA..ada BANYak y nak dicerita..wahhh mcm byk je ye..hheh..nak start dari mane yep..

okla aku skang dah mempunyai kereta sendiri. Kalo ikot pada kemampuan TUH mmg la sentiase x mencukupi,TP kalo ikot pada KEPERLUAN aku mmg sangat memerlukannya :) ye la xkan sepanjang masa nk bergantung harap pada org je kan. lama2 xsedap jugak.lgpon tempat y aku tinggal nih mmg susah sangat nak dapat public transport,xkan la nk tgu bus semate2 hanya nak pegi bank?cukup la aku dah merasai kesusahan tersebut.

So aku bertekad jgak untuk mendapatkannya. ALHAMDULILLAH sumenye berjalan seperti y dirancang.aku dapat memiliknya pada 16 APRIL 2012. Sekurang2nya aku nampak duit gaji aku tuh mengalir kat mane.kalo x, sebelum ade kereta aku xtaw DUIT aku hilang kemane.hahah..tapi aku xpernah lupa juga untuk hantar duit belanja kat kg :)itu y penting

ini je y mampu.tp aku amek auto la. DH 3X P SERVIS..HUHU
sekarang senang nk kemane2.:)


No comments:

Post a Comment