Sunday, December 11, 2011

my handphone

u all skg pkai hp ape eh?samsung galaxy ker?iphone ker?public phone ke?tepon umah ke?aaa macam2 la skg jenama and model hp y latest kan..ade y touch2 la.ape la.hp pon dah seiring jugak eh ngan pembangunan negara kita nih..bagus..ini menampakkan lagi keberhasilan teknologi tuh..

cakap sai hp nih,di klgn kiter nih mst dah 3,4 kali jugak tukar hp kan.biaselah masalah y palingketara sbb rosak la kan...

dulu2 ingat lagi nak kol nih biase pakai tepon umh,mase tuh mane ade hp nih.nak bergayut ngan bf ke tepon umah tuh la.sampai penah 1 kes ex aku nih kol pakai tepon umah die sampai melambung2 bil nye..last skali ayah die kol numb umh aku..nasib waktu tuh aku y jwb..hehe..ok tuh citer lame..tp siyes la dulu aku dok hostel skali dpt blik umah,tepon umh berbunyi mest utk aku.. agaknye aku waktu dulu2 comel kot.femes uhh.haha...jgn geli yer..past is past..auww

korang biler start ade hp eh?aku pas abis f5..raseye dlm taun 2004 la.ayah aku la blnje.tp hp biase2 je..waktu tuh nk beli simcard pon mahal lg.tp sampai skg au still gune numb fon y same.xpenah tukar..hebat kan aku..n ini adalah hp aku y pertama..aku rase la.

its nokia 1100 kan?haa ni la 1st hp aku..pas pade tuh aku xpenah bli hp baru,kecuali beli hp dr akak aku.kire hp y die dah gune la.

cute kan?pastuh dah ade bf konon tukar2 hp la,last2 xtaw dah mane hp nih coz die bg aku gune phone die kan.tp xingt la phone mane.ok pas2 hp rosak,and bf aku bg gune hp nih pulak.Tp xsure aku gune sbb ape la.haha.

ok..pas2 rosak.pas2 aku gune hp akak aku lak.die suh byr separuh an.aku xpe la gune lu ade duit bru byr.alaa hp sabun tuh.y gemok tuh.haa hp tuh lamer gak la au gune.
ok then hp nih rosak,aku g track in.hahha.pas2 aku gune hp xprees music kebetulan hp tuh abg aku bg kt ayah aku,tp aku gune.kire hp tuh pon dah lame abg aku gune.n noe hp tuh ade lg tp skrin die rosak,kene tekan baru hidup,xkan nk tekan2 memanjang sakit tgn aku.

pas2 haaa amek kau xde hp la aku.waktu nih terpikir2 nk simpan duit coz nk beli hp baru.tup2 blik kg,upenye ayah aku ade 2 hp.kire phone lamer die.cume xde betry la.ok la betry aku beli murah jer an.n aku rase hp nih tahan gler.tp xde la kaw nk mms ngan pakwe ke 3g ke ape.asal leh gune wat kol n msg sudah..hahah...tadaaaa


..........................................haaa y ade love tuh tentu la numb org y tersayang..............................

lepas nih hp ape la pulak aku gune eh..ok simpan duit dr skg..berazam..piwit..
tp lau ade org nk bg prezent hp kt saye ..saye lagiiii sukeeeeeeee....ehem3.....

\


No comments:

Post a Comment