..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

Friday, July 10, 2009

mimpi??sem baru??

assalamualaikum...salam sejahtera..hai entah mimpi ape la aku ngah malam2 gni, tbe2 jer raser nk create 1 blog.ketinggalan ckit.hehehehe.whatever aku dah berjaya menciptanya, tanpa tunjuk ajar dari sesaper pon.huihhh....amik masa jugak laa.tp xmahir lg laa nk wat yang lebih2 creative 2... now dah mula sem baru..06 julai 2009..thats mean aku dah masuk sem 5 laa..tinggal 1 sem lagi, harap2 aku success...doakan aku...biase la permulaan sem nih xbanyak kejer lagi n xbanyak lagi mender yang nak dpkirnya..so bolehla aku meluangkan maser dan menghabiskan maser dalam blog baru aku nih.hehe...aaa sem nih agak berat la jugak paper yang aku amik.falsafah penyelidikan sosial, statistic gunaan & econometrik, ekonomi kewangan, ekonomi sektor awam...Tp yang menarik bagi aku skang ialah ecomomic of public sector..aku raser tertarik sangat ngan paper nih..,Tax-government-spend.......ermm....adakah agak keterlaluan aku menceritakan semua ini????(ahh blog aku,ske ati aku la)hahahahaha....aaa sem ni jugak, aku dah kene pindah blog n bilik lain daa. rumate aku bdk 1st year from machang & klang. 22 okey....tp waktu nak pindah bilik 2.....ahhhhhh seksenyer zahir n batin aku... mane taknyer kener angkat barang2...semuanyer 2 kotak n 1 beg besar...korang bayangkanla mcm maner,,,,tp mujurla ade member2 aku yang sudi membantu.... especially for lia n niesa,,if xder korang maunyer tgn aku nih dah sakitt...2 la org ckp...YANG BERAT SAMA DIPIKUL,YANG RINGAN SAMA DIJINJIJNG.......



ehem2 memperkenalkan niesa n lia.mmg dorang nih boleh diharap. kalo nak bantuan dari dorang, call me key.hahahha (gambar di atas)hehehe



2 comments:

  1. quite intrstin'..but..leh kte tkr gmbo ats 2 x?x comei laa..hehe.yang berat sama dpikul,yg rngn sama djinjing.yeahh..hopefully!

    ReplyDelete
  2. i think..i'm da 1st yg komen kt blog u.kehkehkeh.lctrer i suh wt la..nt tlg wt kt i taw.

    ReplyDelete