..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

Saturday, July 11, 2009

johnson's baby

aaaaaaaaaaa ni cek nk habaq(owh tbe2 terkelua loghat peneng)...antara banyak-banyak produk kat malaysia nih,produk johnson's baby nih la yang menjadi favourite aku walaupun ia bukan keluaran Malaysia..tp ade jugak aku support local product key...bab kater slogan" belilah barangan buatan malaysia" Dulu waktu kecik-kecik my mum selalu bg kitorang adik beradik pakai bedak johnson ni taw.so automatically dah besar ni pon, kitorang(aku n akak2 aku) tetap guna bedak ni. Aku bukan nak promote,TP kalo hangpa try PAKAI johnson BABY milk BATH 2, aaaa MSTI korang dapat raser transformasi kulit korang taw..feel soft jer...hehe(mcm skema jer aku ckp)......aaaa.bek try...nih aku nak tunjuk ckit produk johnson baby yang aku guner.....powder,lotion,n milk bath....(untuk stok 1 sem)heheheh

No comments:

Post a Comment