..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

Sunday, March 7, 2010

Sukan antara desasiswa(SUKAD)

sem nih kan, aku xsibuk sgt..so aku join sukad nih.aku men bowling...eh korang taw ke desasiswa tuh ape?kire macam hostel@asrama la.tp usm pgil desasiswa..kat usm ade dalam 12 kot desa(termasuk y kampus kesihatan n kejuruteraan la)aku dok desa indah kembara..tp untk sukad nih aku join untk pelajar tanpa asrama(petas)hahaha...dok desa ik tp wakil untuk desa lain.hahah,pengkhianat aku.hahha/..yer la kire org kate import pemain la.hahah..budjet terer jer..ari tuh main kat kelantan(Billion)..n kitorang y wakil petas dok kat apartmen pelangi mall..peh best gler..y pasukan dr desa lain,xtaw la dorang dok kat mana..rasenyer xsemewah tempat kitorang kot..pastuh mane y wakil utk petas nih dapat la elaun 30hingit..ok la kan...waktu kat kelantan tuh ade lwn bowling,netball n takraw.sukan2 y selain dari tuh wat kat usm induk n usm kejuruteraan..haa best la jugak jd pemain import nih yer..hhahaha...the end bowling laki dapat naib johan.pompuan dapat tempat ke-4,takraw johan..n netball xde numb kot.hhaa...kire ok la tuh team bowling pompuan dpt numb 4.dapat gak point..hahhaha(cis
nk glemer gak)..pastuh dah nak balik peneng tuh, aur manager blanje pizza kt kb mall sebab nak meraikan kejyaan kitorang selame beberape hari berkampung kat kelate tuh..memang fun la...thanx...sume sporting moting..kul 3pagi sampai peneng..perjalanan y begitu meletihkan sebab lalu kt jalan grik tuh..


No comments:

Post a Comment