..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

Sunday, October 11, 2009

aerobik....

iiii....dulu ingat x...aku penah ckp aku suke sgt join aerobik...so aku telah menjoinkan diri aku untuk amik ko-k aerobik pada semester nih.setiap isnin n khamis kul 5-645 ptg, ade latihan aerobik taw...so dah lame la abih n dah dpt result pon. dengan bangganya aku dapat A.myb bcoz aku dah perform yang terbaik waktu wat performance kat sir Geoge tuh...kitorang kene perform dalam grup but dinilai berdasarkan individu..so thanx kat membe2 grup aku, yang byk beri tunjuk ajar, berlatih same2, and saling mendengar pendapat masing2 dalm membuat step tuh...aku rase grup kiter mmg yang terbest waktu tuh...lepas nih susah dah nk jumpe korang semue bcoz semunye dari kos n desasiswa yang berlainan...aaa kami pakai tshirt yang color samer taw just pay $5 cox membe aku, ayu dapat cari sponser. n kepada eza, thanx sebab cari kan baju nih.mmg cantik. sampai sir puji...x cayer, nanti tengok la baju kami.mmg nice sgt....so rase mcm nak perform selali lagi la.xpuas.hahahha.20minit tuh kami perform..best sangatt...miss u alll.mmg xdapat lupe kenangan ngan korang sume..muahh
aku, ayu n eja..kat blakang tuh ai yin....


dah ciap berlatih sebelum nk perform...



sebelum nak perform posing dulu........







the end..posing ngan sume grup n sir george



No comments:

Post a Comment