Monday, April 22, 2013

kerana senyumanmu begitu berharga

kalau buat tajuk mesti nak panjang kan..hehhehe,,,ahaa kali ni aku nk cite pasal ubat gigi..ishk pasal ubat gigi je nak kecoh kan..aaa xpe.keje korang bace je yer..huhuhu

aku ade terbace2 kat blog orang pasal ubat gigi nih & kt tv pon ade keluar  iklan pasal ubat gigi nih...still jenama colgate,its call colgate optic white.AHA katenye ubat gigi nih boleh memutihkan gigi dalam masa 7hari...LEH CAYE ATAU TIDAK,JAWAPANNYE KENE TRY LA KAN....(tibe2 tulisan besar )
Disebabkan ubat gigi aku dah nak habis,aku pon try la survey2 ubat gigi nih..uishh terkezut kite bile tgk hargenye..terkezut kite bile tgk harge die(aha ulang 2x).Biase beli ubt gg y harge rm4lebih je, Pastu beli sekali ngan berus gg y same jename,terkezut jugak harge die..TAPI..TAPI....sbb sy dah NEKAD nk try,kite pejam mate je waktu beli tuh...

Macam tajuk kt atas tuh,aku nak la bile senyum tuh nampk la gigi y putih.coz aku rase  gg adelah macam kuning ckit....ahaa skrg pergi tgk gg korang..hahhaha....Baru aku perasan upenye gambar profile kt fb aku sume gambar aku senyum..senyum mstla nampk gg kan..

uhh that why i would like to try this brand..ok la aku akan try cmpai ubt gg nih habis..n tgk kesannye samada ok or same je..ahaa korang pon jom la try jugak...:)

.

p/s :nak pastikan gg saye nih lagi putih, bersilau n berkilat..hahah


No comments:

Post a Comment