Thursday, April 25, 2013

kecik,ganaz,gatal..ouchhh

memang sekarang mereka suka bermain di bilik kami.Maklumla kat bilik nih la tempat makan,lepak dan tido..heheh...jadi nyee banyak pulak binatang2 nih.Mungkin seronok kot dorang wat assembly kat cni...huhuhu

aku rase xboleh bunuh la binatang nih.td aku lap ngan kain basah,alih2 geng2 die tetap berkumpul kt cni..hohoho...seronok lattew nk jumpe geng..td ngah makan,tibe2 tgn kite rase gatal2.tgk2 ia bermain di tgn ku..nampak sangat gatal nak main kat tgn kite..plezzz sayang go away..huhu..cepat2  letak ubat...haaa meh cni aku tunjuk tempat yang suke sgt nak main tuh.

Banyak2 tempat, kat cni jugak feveret mereka bermain..seronok kot rase panas2.td aku bukak plug tuh,korek2 kt lubang tuh banyak woo y mati..hahhah... dah lap2,dtg lagi yang baru nih...dah2  g main kat dapur nuh...boleh rosak plug la kalau mcm nih..(naik bulu roma aku tgk2 byk2 gni)..tp kecik2 cili padi rase sakit taw..nangis...huhuhu






No comments:

Post a Comment